thinkiknow

Parcul National Retezat

Parcul Național Retezat este un loc de o frumusețe aproape ireala. Este un tărâm desprins parcă din poveștile bunicilor, unde te aștepți ca la fiecare pas să-ți apară in cale haiduci, Feți Frumoși sau Ilene Cosănzene. I se mai spune si tărâmul cu ochi albaștri, fiindcă are 80 de lacuri şi tăuri în care se oglindeşte albastrul cerului.
În mijlocul Retezatului se află lacul Bucura. Potrivit legendei lacul Bucura este locul unde haiducii din Banat, Transilvania şi Oltenia se întâlneau pentru a-şi împărţi comorile. Pe urmele haiducilor se afla potera, aşa că, pentru a nu fi prinşi cu aurul şi bijuteriile asupra lor, haiducii le aruncau în lac. Oamenii locului spun că şi astăzi, pe fundul lacului se află comori ce aşteaptă să fie scoase la lumină.
Vara trecută, am urcat pe Retezat pâna la lacul Bucura. Am fost fermecată definitiv de acest colț de rai. Fotografiile surprind cele mai frumoase locuri, văzute prin ochii mei.

poze doi 354

poze doi 343

poze doi 342

poze doi 360

poze doi 351

poze doi 353

poze doi 373

Single Post Navigation

10 thoughts on “Parcul National Retezat

  1. dordefemeie on said:

    Superbe imagini. Le-am marit si am vazut cat sunt de frumoase…

  2. Foarte frumoase aceste imagini. Parcă și simt aerul proaspăt. 🙂

  3. Adrian on said:

    Of! Ce poftă de munte mi-ai făcut! De abia aştept să vină vară ca să pot urca pe munte. Frumoase poze!

  4. Și eu de abia aștept vara. Îmi fac deja planuri pentru viitoarele trasee montane.

  5. Cu drag de martisor, primeste primavara in sufletul tau, si fie ca acest anotimp sa iti aduca in viata ta implinire si noroc, fericire si iubire si nu in ultimul rand caldura sufletesca de la cei dragi. Iti doresc o primavara frumoasa! ╭•⊰✿╭•⊰✿╭•⊰✿ 🙂

  6. Ce fotografii expresive!Muntii sunt frumosi mai ales daca stim cum sa ii apreciem !Deja ai un fan al blogului tau pentru ca am gasit aici lucruri frumoase si speciale! 🙂

Lasă un răspuns

